Gerillataktika a marketingben
Forrs: www.haszon.hu 2005.09.28. 08:33
Vilgsiker knyvet ad ki sszel a Haszon magazin. Jay C. Levinson mve, a Gerilla marketing minden kontinensen meghdtotta az olvaskat. A siker szmokban is kifejezhet. A knyvbl 15 milli pldnyt adtak el. Eddig negyven nyelvre fordtottk le. Vllalkozsoknak nlklzhetetlen: rtheten, szemlletesen mutatja be a valdi zleti sikerhez vezet utat. Kvetkezzk egy bvebb – s nmagban is nagyon hasznos – rszlet a hamarosan magyarul is megjelen knyvbl.
Felttlenl ltre kell hoznia sajt marketingtervt ahhoz, hogy sikeres legyen a marketing vilgban. De miknt fogjon hozz a munkhoz? Kutasson, ssa bele magt a legaprbb rszletekbe, s tprengjen sokat. Gondoljon arra: a siker s a kudarc kzti klnbsg sokszor kizrlag a marketingtervezsen mlik. Van egy sz, amit mostantl rdemes hasznlnia s jl megrtenie, s ez a sz a pozicionls. A pozicionls lnyege annak a piaci szegmensnek a pontos meghatrozsa, amelyet a vllalat knlatval meg akar clozni. Pldul egy lgitrsasg akkor kezdte a tevkenysgt, amikor a repls mly vlsgban volt. Alapos marketingtervnek ksznhetõen az j lgitrsasg meghkkentõ gyorsasggal indult nvekedsnek. Piaci pozicionlsval azt sugallta nmagrl, hogy olyan j, sûrû jratszm replõtrsasgknt szll versenybe, amely elhagyta mûkdsbõl a felesleges sallangokat.
|