jabb trstesztek
Forrs: www.rtlklub.hu 2005.09.23. 11:01
Az EuroNCAP teszten jl szerepelt a Grande Punto s a Mazda, a Landwind leszerepelt az ADAC vizsglatn.
tcsillagos utasvdelmet rt el a Fiat Grande Punto Dynamic felszereltsg kisautja az EuroNCAP trsteszten, a gyermek- s gyalogosvdelme egyarnt hromcsillagos. A teszten Britax-Rmer Duo Plus ISOFIX gyermeklssel vizsgltk a kicsik vdelmt. Az oldaltkzs vizsglata sorn a fggnylgzsk kapcsolatba kerlt a B-oszlop bortsval, de ennek ellenre megfelelen felfjdott. A Fiat mrnkei vizsgljk a krdst. A Mazda5 buszlimuzin tcsillagos utasvdelmet, hromcsillagos gyermekvdelmet s csak ktcsillagos gyalogosvdelmet rt el. A18 hnapos babt mintz bbut Britax-Rmer Baby-Safe Plus, a 3 ves gyermeket mintz bbut Britax-Rmer Duo Plus ISOFIX lsben tkztettk. A vezet lbai veszlyben vannak frontlis tkzsnl, a kuplungpedl pldul 86 mm-t hatolt be a tlltrbe.
|
|
|
Nem kellett ismtelnie a Puntonak, de azrt vrhat mdosts a B-oszlopnl |
Ell sok a kemny fellet, ezrt csak ktcsillagos a Mazda5 gyalogosvdelme |
A Landwindban nincs esly a tllsre frontlis tkzsnl 64 km/rs sebessggel |
Az ADAC az EuroNCAP elrsok szerint vizsglta a Jiangling Landwind terepjrjt, amely az els, Eurpban is forgalmazott knai aut. Az Isuzu Rodera hasonlt aut az eddigi legrosszabb eredmnyt rte el, pedig az ADAC mr hsz ve vgez sajt trsteszteket. Az utascella sszeroppant, az egy darab rdbl ll kormny gyakorlatilag felnyrsalta a vezett, az els utasoknak gyakorlatilag nincs eslyk a tllsre.
|